| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
#1 |
|
Calling Station
|
dacht leuk laat ik weer eens een potje wagen hehehehe...
Poker Stars $10+$1 No Limit Hold'em Tournament - t20/t40 Blinds - 9 players - View hand 827002 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter MP2: t1575 M = 26.25 CO: t3255 M = 54.25 BTN: t3640 M = 60.67 SB: t1185 M = 19.75 BB: t3345 M = 55.75 Hero (UTG): t1600 M = 26.67 UTG+1: t2860 M = 47.67 UTG+2: t3300 M = 55 MP1: t2790 M = 46.50 Pre Flop: (t60) Hero is UTG with 3 3 ![]() Hero calls t40, 6 folds, SB raises to t200, BB calls t160, Hero calls t160 Flop: (t600) T 3 T (3 players)SB bets t985 all in, BB folds, Hero calls t985 Turn: (t2570) 9 (2 players - 1 is all in)River: (t2570) T [color=#336633](2 players - 1 is all
|
|
|
|
#3 |
|
Calling Station
|
??? leg uit ik wil leren
|
|
|
|
#4 |
|
Calling Station
|
je bedoelt de hoeveelheid chips die ik erin moet gooien tegenover de hoeveelheid die ik kan winnen en mijn stackseize??
|
|
|
|
#5 |
|
PAB Junkie
|
Precies. Als vuistregel kun je nemen dat je (effectieve) stack minimaal 10x zo groot moet zijn als de hoeveelheid die je moet betalen om te callen. Als jouw stack of die van villain (de SB in dit geval) kleiner is dan dat, win je op de lange termijn niet genoeg om de call winstgevend te laten zijn.
|
|
|
#6 |
|
TAG
|
Overigens zou ik pre-flop zelf raisen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
TAG
|
ik zou preflop folden utg, als je word ge3bet kun je niet lekker callen
je zit dat ook vaak oop wat helemaal niet lekker speelt.. Ikzelf speel vanaf 77-88 en dan zelf raisend binnenkomen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Calling Station
|
raisen was geen optie maar wou wel een flop zien maar wat harkje zegt makes sence thanx voor de tips
|
|
|
|
#9 |
|
Light 3 Bettor
|
Op die blinds lvl zou ik altijd limpen met lage pockets totdat antes erbij komt, dan open ik vrijwel alle PP. Als het HU was, had ik jou 33 gefold omdat je zelden afbetaald krijgt als je het hit. Maar met de bb die achter limpt, kan je wel gaan setminnen, ook al krijg je net niet de odds.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Calling Station
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12 |
|
TAG
|
het limpen van zijn pp kan wel, maar na de raise van sb moet hij hier toch gewoon folden ?
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
TAG
|
Citaat:
Waarom zou zelf raisen geen optie zijn voor de meeste hier? Het is een toernooi (geen MTT SNG) dus ik speel PP's sowieso al agressiever om 1. een pot op te bouwen als je een set hit, 2. je kunt de pot vaker post-flop oppakken met een c-bet (initiatief). Als het een SNG is ben ik wel eerder geneigd om te limpen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Light 3 Bettor
|
Citaat:
Er zit geen value in om preflop de pot op te pakken op die blinds lvl zonder antes. Blinds zijn 20/40. Als je bet en iedereen fold, pak je 60 op, wat te verwaardeloos is. Als je 120 van maakt, en ze 3bet je naar 360-400, kan je al niet meer callen om te set minnen. Door nu te limpen, hoef je maar 160 bij te leggen om een setje te hitten, dus bespaar je 240 aan chips. In dit stadium van de toernooi is het belangrijk om goedkoop veel flopjes te spelen, en proberen groot te hitten. Ik speel ook dan fit or fold, want bluffen heeft helemaal geen zin doormiddel van cbet met air, want ze callen jou toch wel als ze ook maar iets hebben gehit. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Light 3 Bettor
|
Vuistregel is 10% van jou stack mag je gebruiken om te setminnen. Doordat BB ook had gecalled, kan je hier prima setminnen, ook al krijg je net niet die odds, maar het scheelt niet veel.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
PAB Junkie
|
Ben ik het mee eens.
|
|
|
#17 | |
|
TAG
|
Citaat:
geen odds dan ook niet callen. (al scheelt het hier idd weinig) en waarom zou je omdat bb nu ook mee gaat wel callen, enigste voordeel is toch dat je meer kans hebt om afbetaald te worden als je hit. Kans dat je gaat hitten word duidelijk niet groter. Of mis ik hier iets? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
PAB Junkie
|
Meer afbetaald krijgen ben je vergeten.
|