| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
#1 |
|
Calling Station
|
hoe kan ik nou in godsnaam 2k verspelen????
als je weet dat je geen cash speler bent waarom ga je dan toch aan een cash tafel zitten? en waarom gooi je zoveel geld in WSOP qualifiers...? dat soort vragen spoken door mijn hoofd. waarom heb ik geen dicipline genoeg om gewoon lekker die lage buy-ins te grinden. Doodziek, nu maar weer vanaf 0$ 11$ toernooitjes grinden en wachten op weer die diepe run hahahahahaha. Elke keer hetzelfde liedje. Heeft mischien iemand tips om deze dicipline te verkrijgen? Hoor het graag...
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
|
Dicipline is een van de belangrijkste maar ook moeilijkste ondereel van poker. probeer eens bij je zelf na te gaan wat je wil spelen. En zet daar een bankroll voor neer. Cash de rest uit. Als je dus 10$ sit en goes wil grinden zet dan 1k op je account en niet meer. Ga ook geen andere dingen spelen. Al hellemaal geen WSOP quilifiers want die zijn useless aangezien wsop al voorbij is.
Dus probeel je zelf een doel te geven. En focus je daar op. Maar voor de rest moet je het toch zelf doen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Calling Station
|
waarom zou ik niet alles laten staan ???
|
|
|
|
#4 | |
|
TAG
|
Omdat je geen dicipline hebt
.Quote uit ander topic: Citaat:
"Heeft mischien iemand tips om deze dicipline te verkrijgen?" Tips: -Geen cash games doen -Geen qualifiers doen -Niks doen wat BR niet aan kan -Niet flippen als je 5 keer achter elkaar een 80%ertje verliest. Maargoed, regels en tips zijn leuk, maar als je geen dicipline hebt heb je er niks aan, want dan doe je ze toch! ![]() Ik heb trouwens ook weinig dicipline. Maar wel steeds meer. De spier wordt dikker! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Calling Station
|
3x scheepsrecht hoop ik dan maar is a l de 2de keer dat ik een mooie BR had en heb verkracht kijken of mij "spier" gegroeid is de volgende keer als ik weer een BR heb hehe
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
|
Door ff 1k te storten of door met ""luck"" in het begin van je carriere meteen een grote ship van paar duizen te maken is het lastiger discipline te krijgen.
Als je van een klein bedrag (50$ ofzo) een hele bankroll opbouwd door de lage limieten te grinden en echt een vaste game te krijgen bouw je gigantisch veel discipline. Dus dat je nu geen rol heb (wat je nu denk ik aangeeft) Is uit het oogpunt disicpline opbouwen juist goed. Probeer eens van zero naar hero te gaan. Als je uren hebt spendeerd je bankroll netjes steady op te bouwen dan spew je het niet zo snel meer weg. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
14 Toetjes
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Calling Station
|
lijkt mij dat iedereen met 0$ begint
.maar begrijp denk ik wel wat jullie bedoelen. ben denk ik een beetje teveel ingesteld op alles of niets. www.pokerprolabs.com/jairsinho/pokerstars.aspx had hier wel meer profit uit moeten en kunnen halen.
|
|
|
|
#10 | |
|
Freak
|
Citaat:
Je traint deze spier in elk klein dingetje. Je traint het voor het grote plaatje. Er is niet ineens een shortcut naar totale discipline. Ook al is het bijvoorbeeld met jezelf afspreken om elke dag je bed op te maken. Het bed opmaken opzich interesseert mij helemaal niks, echter het grotere plaatje wel. Bij poker kun je het bijvoorbeeld zo aanpakken. Je spreekt met jezelf af dat je alleen 10$ toernooien gaat doen, ook al run je zo hot en denk je: "ik kan wel eens een shotje wagen bij een 11$ toernooi". Die ene dollar maakt natuurlijk niks uit, maar de afspraak die je met jezelf hebt gemaakt wel. Volg de afspraak die je met jezelf heb gemaakt, als je jezelf al niet kan vertrouwen, wie dan wel? Je zou bijvoorbeeld een klein contract kunnen maken met je eigen belofte, en boven je monitor hangen. Zodat je het in ieder geval niet vergeet. En elke keer als je er naar kijkt er aan herinnerd wordt. En blijf het bijhouden, elke keer als je stopt met "trainen" verzwakt je discipline weer. Dit heb ik zelf vaak genoeg gemerkt met mijn studie etc. ![]() Succes! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Light 3 Bettor
|
Citaat:
![]() hehe just kiddin, wijze raad
|
|
|
|
#12 | |
|
Calling Station
|
Citaat:
nogmaals bedankt voor de tips meer tips zijn altijd welkom...
|
|
|
|
|
#13 |
|
TAG
|
Dit ben ik nu wel aan het doen (of ja, ik speel niet verder, dus voor mijn BR is het niet erg, maar even frustratie wel!). Verlies achter elkaar een 72%-er, een 95%-er en een 85%-er. En dan is je 135 Rush SnG wel voorbij. Sta je IPV dik en dik eerste opeens zonder fiesjes (er waren nog 50 man ofzo, maartoch erg zuur). Ach ja, variantie.. Grr..
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
TAG
|
Citaat:
![]() Best stom misschien, maar ik heb een spaarrekening waar ik meerdere keren een buyin van de WSOP mee zou kunnen bekostigen zonder een gapend gat over te laten (en nee dat is geen brag, maar puur om mijn woorden kracht bij te zetten ), maar zit wel keihard te genieten als ik opnieuw een weekendrecord qua winst heb geboekt met pokeren (+$125)Ik heb in februari $50 gestort op FTP en ben die nu al 6 maanden aan het opbouwen middels 6max SnG's. Begon bij de $1, daarna de $2, nu al een tijdje de $5 en ga hard richting de $10 + $1 SnG's. Ik weet dat ik die $10's kan beaten, maar het zou te makkelijk zijn om even mn BR aan te vullen en die te gaan grinden. Wees een vent en houd jezelf aan je woord
|
|
|
|
#15 | |
|
Calling Station
|
Citaat:
|
|
|