| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
#2 |
|
TAG
|
Hulde!
|
|
|
#3 |
|
Light 3 Bettor
|
handje laat zien dat alles lukt deze maand -)
Everleaf Gaming Game #182911617 ***** Hand history for game #182911617 ***** Blinds €0.50/€1 NL Hold'em - 2010/07/05 - 23:27:00 Table Toulouse XIV Seat 2 is the button Total number of players: 2 Seat 1: geenstijl ( € 102.60 EURO ) Seat 2: turi5 ( € 91.65 EURO ) turi5: posts small blind [€ 0.50 EURO] geenstijl: posts big blind [€ 1 EURO] ** Dealing down cards ** Dealt to geenstijl [ 2[, 3[ ] turi5 raises [€ 2.50 EURO] geenstijl calls [€ 2 EURO] ** Dealing Flop ** [ 4], 4_, 6[ ] geenstijl checks turi5: bets [€ 6 EURO] geenstijl raises [€ 14 EURO] turi5 calls [€ 8 EURO] ** Dealing Turn ** [ Q_ ] geenstijl: bets [€ 23 EURO] turi5 calls [€ 23 EURO] ** Dealing River ** [ 5] ] geenstijl: bets [€ 62.60 EURO] turi5 calls [€ 51.65 EURO] geenstijl shows [ 2[, 3[ ] a straight, six high turi5 does not show cards geenstijl wins € 178.30 EURO from main pot with a straight, six high [ 6[, 5], 4_, 3[, 2[ ] |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Calling Station
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
PAB Junkie
|
meh
heel sick ge2outered bij de laatste 20 in een 27,5$ mtt.Maar iig goed gespeeld
|
|
|
#6 | |
|
LAG
|
Citaat:
Jammer... Speel je nog op het Ipoker netwerk? Ik heb daar vanavond een blokje MTT's geregt, eens kijken of het iets word... Eerdere keren was het altijd een grote faal daar... Misschien helpt deze preview... |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
PAB Junkie
|
Citaat:
En te veel sites tegelijk tilt me ook heel hard. GL
|
|
|
|
#9 |
|
LAG
|
Thx, lijkt echt een trieste aftocht te gaan worden...
Een PLO H/L kan ik net terug dubbelen naar avg met 22 ppl in, maar een 3 outer geeft de split en in een 10R ergens 190/210... Edit; No way, die 10R flikkert ineens de lucht uit...^^ Zit je dan 2.30 uur op te kaarten... Edit 2: Heel Ipoker is aan het falen atm... Edit 3: Andere toernooi flikkert er ook uit, 3 uur bezig, laatste 20, gg me...Faalers! Laatst gewijzigd door CallTheCheck; 9 juli 2010 om 00:16. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
PAB Junkie
|
Dat zuigt hard, gewoon Ipoker ff mailen en dan krijg je als het goed is wel een refund.
|
|
|
#11 |
|
LAG
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
TAG
|
Net een paar Rush SnG's gedaan. Als je al in tilt mode staat is dat enorm dom.
Echt ik heb de laatste tijd veel pech. Ik zou dat kunnen counteren met goed spel. Maar dat doe ik niet, ik speel als een debiel zo nu en dan. Zonde. Ach ja, het is maar een spelleke. Dat zeggen alleen mensen die verliezen. Dus ik mag het zeggen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Moderator
|
Heb net contract getekend voor me nieuwe appartement ga over 1,5 maand verhuizen naar een penthouse. (bovenste verdieping van appartementen complex) het is kleiner als de vorige maar veel betere locatie. 150 meter van de zee en boulevard en alle kroegen
![]() snel filmpje gemaakt tijdens bezichtigen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
PAB Junkie
|
Wie is die chick aan het einde van het filmpje? Zoom daar eens op in
![]() En jacuzzi on the rooftop van je eerste salaris? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Freak
|
wat verdien je nou netto per maand berkie?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Moderator
|
waarom zou ik dat hier posten?
3 keer zo veel dan dat ik in NL zou krijgen... Meer zeg ik niet
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
PAB Junkie
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Super Moderator
|
Citaat:
En vind het persoonlijk klein beetje apparte vraag, Had beetje iets van nou... dat gaat je niks aan Zijn zat mensen die het weten. Zeg het gerust tegen iedereen op msn maar om het nu hier open en bloot neer te gooien gaat zelfs mij te ver
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Freak
|
Citaat:
![]() Mooi appartementje man ! Is die dame aan het eind inbegrepen? Lijkt trouwens echt zo kort geleden dat je hier om advies vroeg om wel/niet naar Schotland te gaan. Lijkt achteraf mooie keus
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
LAG
|
net voor het eerst in 3 maanden ofzo weer een sessie gespeeld, ben nog nooit zo vaak ge4bet.. serieus wtf is up with 50nl niveau stijgt hard of wat? Dacht binnen 2 weken weer 200nl te spelen maar kan wel iets langer duren
|
|
|
|